gsmgr 5 haftalık hamileyim ama ilk gebeliğimde kalp atışı duyamadığımız için kürtaj olmuştum.şimdi de doktora gitmeye korkuyorum 😦 var mı benzer durum yaşayan 😐
Meryem_K gsmgr kendine dikkat et bii iş yapma 7. Haftaya kadar bekle öyle git şuan gitsen bile sadece kese bile yeni oluşuyor dicek sana en azından bekle
Boncukannesi26 gsmgr hepsi aynı olacak diye bir şey yok. Bende dün duydum kalp atışını 6+4 de. Bilerek bu haftaya aldım randevu stres olmamak içim. Bence sende bekle.
Meleeeda111 gsmgr ben de de aynısı oldu bende tekrar hamileyim aynı durumu yaşıyorum dua etmekten başka cagre yok
edaa1402 @gsmgr kalp atışı en erken 6 en geç 8 haftada duyarsın ama hamile olduğun için illaki gitmen gerekecek bence bekletme derim