Aysrnur merhaba
Hamile olduğumu öğrenmeden önce başlayan kasık ağrılarım ve rahim de olan kramplar bende de hala devam etmekte . 20+5 haftalık hamileyim bebeğimin aşağıda kasıkta olduğu söylendi . Çok şükür sağlık açısndan bir skıntımız yok . Kasık ağrılarım ve kramplarım yüzünden geceleri hep uykularım bölünüyor . Doktoruma söylediğim de ise normal olduğunu belirtti . Allah hepimize kolaylık versin inşallah .