Fatmanursemiz 5+2 de kesede bebek görünür mü? Dün kontrole gittim kesede bebek gözükmüyordu normal mi ? 10 gün sonra gel kalbini de duyarız dedi doktor. Ben biraz tedirgin oldum korktum. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
EmineDefneGokce Fatmanursemiz erken. Gözükende var gözükmeyen de . Döllenmeye bağlı. 1 haftaya oluşur bebis
ElifTol Fatmanursemiz 5. Haftada kese daha yeni olusmustur canım. Endişelenecek bişey yok. Kalp atışı ise 9. Haftaya kadar zamanı var ☺️🥰 doktorun dediği gibi 10 gün sonra bebiste gözükür kalp atımı da, Allah’ın izniyle 🙏💕