minigiminannesi03 Glshkyk gelir annesi sabir et az kalmış insallah tek avazda ikinizde kurtulusunuz haber edin
Deemetibostnci Glshkyk aynıyız bende bekliyorum sancım kasılmalarım hep vardı o yüzden rahatım şuan güçlü bir ağrı bekliyorum hemen dogurmak istiyorum
Svcncmrnz Glshkyk bnde.nisan geldi 39+1im ve bende su sancı vs.de bekliyorum nişan tek başına yeterki değil diyorlar
Glshkyk minigiminannesi03 uygulamaya göre bir hafta var ama bakalım canım insan sabırsızlanıyor haber edicem, inşallah hikayemi herkes gibi bende yazarım nasip olursa🥰
Glshkyk Deemetibostnci hiç tutmadım canım bu 3. Dogumum olacak inşallah hiç birinde de tutmadım sadece sancım geldiğinde tutmustum
Glshkyk Nisandan sonra sancı gelirse tamam dogum baslıyor zaten benimde oğlumda ilk sancım geldi peşine hemen nişanım geldi doktor suyumu patlatmıstı , kızımda da suyum gelmişti , bakalım bu kızım da ne olacak
Muhem @Glshkyk benim de nişan geldi az önce sancılar da çok değil ara ara var ama dün muayene de doktor sancı sıklaşınca gelirsiniz demişti ve daha kanalda bile tam değil dedi ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum ama gitmem gerekir mi??
Muhem @Glshkyk çok sık değil işte mesela şuan geçti yoksa sabah 7 den beri vardı ama dayanılmaz değil öyle acısı🙄😢
Glshkyk Muhem sıklasırsa git istersen benim nişanım gelince hemen sancım gelmişti beklemeden gittim hemen sık gelmişti cünkü. Normalde nişanı geldikten 3 4 gün sonra dogum yapan varmıs … sizinde öyle olabilir eli kulağında… Ama tıkaç açılmış sonucta dikkat edin