Semilk05 Sevbannsivritepe normal canım kasık agrısı rahim genişlediği için bebek büyüdüğü için agrı yapıyor bende aynı sorunu yaşıyordum hala fa yaşıyorum doktorum böle bilgi verdi. Sol tarafa da kız bebek sola agrı yapar derler ama bilemedimmmm 😂👩🍼🧚🏻♀️
1Kelebek Sevbannsivritepe Kasıklarinizda ağrınız varsa ben bi idrar tahlili vermenizi öneririm ayni benimde cok agriyordu herkes yerleşme agrisidir normaldir falan dedi ama tahlil verdim enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandim umarim sizin öyle değildir geçmiş olsun
minigiminannesi03 Sevbannsivritepe canim ayaklarını sıcak tut bu havada bu dediğim imkansiz gibi gelecek sana belki ama birde havlu utle altına koy rahatlama göreceksin bende aynı sancıyı çektim annem dedi usutuyorsun ayaklarını sıcak diye aldanma demişti inanmamıştım çünkü yanıyorum diyordum ben hep istersen bir dene
edaa1402 @Sevbannsivritepe ağrı normaldir diye biliyorum benim de ara ara oluyor kanama yada lekelenmen yoksa sorun olmaz 😇
Sevbannsivritepe Yani kan idrar vermiştim 2hafta önce bi sıkıntı çıkmadı ama tekrar kontrole gittiğimde söylicem doktoruma çünkü sol taraf beni fazla rahatsız ediyor 2gündür