Havagl-03 ben ikisinide aldım. İkisinide kullandım Ama en çok gecelikle rahat ettim. Normal doğum yapmıştım kanamaya bakmak için ebeler özellikle geceliğin varsa onu giy dediler. Bide buz vs koyuluyor kesinlikle elbise daha rahat ama ikisinide yanınıza almanızı öneririm. Duruma göre değiştirirsiniz.