Kızlarrr her gün yürüyüşe çıkıyor musunuz 🙈 Ben gündüz çıkmıyorum çok sıcak zorluyor beni diye akşam yemekten sonra çıkarım diyorum onda da aşırı uyku basıyor hiç halim kalmıyor çıkamıyorum haftada bir iki kez yarım saat yürüyorum eşim de azcık söyleniyor her gün çıkman gerek neden yürümüyorsun diye halim yok gözüm almıyor diyorum alıştın tembelliğe tabi diyor 😂🤦🏽♀️ Sizler de durum ne benim gibi üşenen hali olmayan oluyor mu 🙊