Pyz Merhaba, 24 haftalık gebeyim, tatilde bir korku yaşadım ve çok kötü oldum , sağlık ocağına vs gitmeme gerek var mı acaba 😢 çok tedirgin oldum bebeğime bişey olmuş mudur Allah korusun
Pyz Yani gün içinde çok hissetmiyorum zaten hareketlerini gece hissediyorum daha çok o yüzden bilemiyorum şu an 😢