Samta İlk korunmayı bıraktığımız dönemde adet bittikten 6 gün sonra duramayıp gebelik testi yapmıştım. 35 gelmişti. Sonra üstüne adet oldum beta takibi de yapmamıştım çok çok erken diye. 1 yıldır hamile kalamıyorum. Sizce neden olmuş olabilir
vveraa Samta kimyasal gebelik olabilir yada adet olmamışsınızdır kanamanız olmuştur aslında çok seçenek var.Bi doktora gidin hemen bence ben hamileyken aşırı kanama yaşadım olabiliyormuş