Canım doğumun tek bağlı olduğu şey haftası değil. Doktorunda takipliysen senin ve bebişin her şeyine hakimdir ona göre tarih vermiştir. Suyu az olur fazla olur gelişimi ileri geri olur kilosu az çok olur tansiyonun yüksektir bekletmez vs. İlla ki bi bildiği vardır 🐣 ayrıca 36. Hafta çokta erken değil çoğul gebeliklerde 36yı görsek zil takıp oynıcaz nerdeyse 😇