Rabianurbudak Gece hiç uyumadım yatakta hep döndüm artık uyumak istiyorum diye ağladım feci bir bel agrım var birde geceden beri arada kasıklarıma sancı gırıyor 1.2dkka sürüp geçiyor
minisinannesiiii Rabianurbudak 34.2 olduk bizde sıcaktan baygınlık geçircem artık çatı ağrılarim aşırı arttı yatakta asla uyuyamiyorum camı kapıyı açıp koltukta uyuyorum valla dünden beri sanki alt tarafımdan bütün damarlarimi tutup çekiyolarmis gibi hissediyorum bugün doktora gitcem
Yagmurmasal Bende aynı durumdayım 34.4 dünden beri kasığımda acı bı ağrı var arada gelip geciyo dediyiniz gibi hiç doğru düzgün uykuya dalamiyorum yataktan dayak yemiş gibi kalkıyorum birde yalancı kasılmalar var geriyo beni adım atamıyorum
Minisssko Kızlar bende 33+4 Sürekli uyanmaktan sırt ağrısından sancılardan çatı ağrısından gecelerim çok kötü geçiyor 😭
ebruee ben de 34+2 oldum bugun aynı şikayetler şiddetli bel ve çatı ağrısı var benim de kontrolüm haftaya