reyhan12 Merhaba bugun tam 21 haftaligiz iliski sonrasi pembe leke geldi doktora daniştim progestan 5 gun sabah aksam 5 gunde gece ic dedi. korkmalimiyim ?
minigiminannesi03 reyhan12 kanamayı kesiyor bebege asla zararı yok ben en az 15 haftaya kadar kullanacagim
Deemetibostnci Hormon destekleyici Bi hap zaten onu kullanmaya başlayınca cinsel isteksizlik de başlıcak 🤣 ay ben bıraktım son ayda şükür dedim ya ama kesinlikle kullan düşüğe bebeğin tutunmasunı sağlıyor 6 ay kullandım
minigiminannesi03 reyhan12 aman olmazsin canim geçen hafta benim olmuştu aklım beynim gitmişti korkudan ebeler hemşireler nefes al sakin ol diyorlarmış hiç duymamışım okadar paniklemisim ki dediklerini anlamamışım en son annem tokat atmıştı kendine gel diye