Srdm Kızlar kasımda doğum yapıcam, öyle süslü püslü lohusa takımlarını pek sevmiyorum birde doğumdan hemen sonra pijama tarzı mı gecelik mi daha rahat olur ona göre bir tane şık bişey alıp o hariç baska pijama takımı alıcam normalde de giymek için
sgok Srdm suwenden bi alt üst bi de gecelik aldım cok güzeller süslü püslü degil geceliğim ama hoş bence atıyorum Bu alt üst  Bu da gecelik 
winterwitch Srdm gecelik daha rahat diyor herkes çünkü karnınız rahat oluyor. Ben bir gecelik birde pijama takımı aldım. Lohusa takımları gereksiz pahalı ve çok çirkin hepsi😬
baby3_ Srdm ikinci hamileliğim kesinlikle önü düğmeli pijama. Altta ya ped oluyor yada hasta bezi vs rahat edemiyorsun gecelikle . Düğmeli olunca hem emzirmeye çalışırken rahat hemde insan üşüyor altında da pijama var
Srdm sgok Bende sevmiyorum acıkcası gecelik çok gerekli mi bilmiyorum ama bi tane günlük pijama aldım önü düğmeli bir de bunu düşünüyorum direk doğumdan aonra giymek için sizce nasıll Penti Optik Beyaz Bridal Satin Gömlek Pantolon Takımı https://www.hepsiburada.com/penti-optik-beyaz-bridal-satin-gmlek-pantolon-takimi-p-HBCV000000FIMU?magaza=PENT%C4%B0&isFashion=true&url_src=ios-product-detail
Bebikkcik Bende arayış içersindeyim ama kapalı olduğum için doğru düzgün bulamadım ya önü çok açık ya da kısa kollu