Svcncmrnz e siz zaten 39. Haftadaymıssınız. Ben daha erken sanmıstım ondan nst baktırın diyorum:) hiiiç kasmayın ne güzel bebiş toparlanmıs geliyor demekki, anormal bi kanama veya su gelmedigi sürece son hazırlıklarınızı tamamlayın bence:) sizin askerliğiniz bitmis gözünüz aydın, şıp diye doğurun inşallah🙏🏻🌸