Sltn0 Tubanurrr25 benim de son 10, 35. Haftada erken gelme riskine karşı ciğer geliştirici iğne olduk şimdi de gelmiyor, 35. Haftadan bu yana nst de düzenli sancılarım çıkıyor bende his yok
hurrem_sultan Tubanurrr25 son 4 gün hergün iki saat yürüyüş sonrasında sıcak duş sonrasında hurma sonrasında göğüslere masaj daha ben napim 🥲
Tubanurrr25 tazebiranne_hg04 yapmadığım denemediğim yöntem kalmadı 🤦🏻♀️ Nedenn gelmiyor bu yıl bebekler
tazebiranne_hg04 Tubanurrr25 hiç bilmiyorum başta düşük riskiydi kanamaydı kasılmaydı su azalmaydı bir sürü şey yaşadım erken doğacak herhalde dedik şimdi de gelmiyor 😂
Tubanurrr25 tazebiranne_hg04 ayy benimde öyleydi canısı kanama covid düşük riski erken doğum şimdide gelmiyor 🤦🏻♀️😂😂
Tubanurrr25 tazebiranne_hg04 bizimkide erkek 😂 doktor diyorki yüzünü göstermeyi sevmiyor biraz inatçı 😂😂
Tubanurrr25 hurrem_sultan yok canm yok naparsan yap gelmiyorlar sıcak su plates masaj hurma ananas suyu herşeyi deniyorum bende tık yok 🤦🏻♀️
Tubanurrr25 Obirgebe kesinlikle gecikir 😂 normal doğum istiyorum ama gelmezse sezaryen le alıyorlar 🤦🏻♀️