Selamlar ben özel sektör çalışanıyım. 8.haftada öğrenip hemen söylemiştim hastaneden hamile olduğunu bildirir belge istiyorsunuz işyerinize vermek üzere doktorlar biliyor zaten. Haklarımız olduğu için bi an önce bildirmekte fayda var.2seçenek sunuyorlar mesela ya hergün 1 saat erken çıkış yada cmrts off oluyorsun gibi.