Tgb_123 tomokaydan memnun kalmadım canım. Ertan bey için randevu almıştık o yok başka doktor var ama o da çok ilgili dediler kadındı. Soru soruyoruz doğru düzgün cevap vermiyor, asık suratlı. Detaylı ultrasonda herkes bebeğinin yüzünün fotoğrafını alıyor güzel kalitede. Bizim bebeğin yüzü yamuk yumuk berbat kalitede görünüyordu yüzü neresi anlayamadık bile. Ama ertan beyden çoğu kişi memnun. Siz de ertan beyi isteyin ısrarla bence bizim memnuniyetsizliğimiz doktordan kaynaklı olabilir.