aybarsaybuke Hamileliğin en başında dahi idrar kesemizi tam boşaltamiyoruz, dolayısıyla bakteriler uzun süre ıdrar kesesinde kaldığı için çoğalıyor ve enfeksiyon meydana geliyor , iki tane yakınım idrar enfeksiyonu diye gidip hamile olduğunu öğrendi :) ben de enfeksiyon var diye gitmedim ama ben de hamile olduğumu öğrendikten sonra ,tuvaletimi yaparken canım acıyo ,tuvaletin var gibi ama gidince yapamıyorum demiştim hemen idrar testi yapıldı enfeksiyon çıktı 🌼🌷