Melaaa şuan 70lerde olması gerekirken senin 180 çıkmış için rahat olsun söyle ve pazartesi tekrar kan ver istersen o günüde bekle benim annem 2020de doğum yaptı 24le öğrendi bir hafta sonra 3000leri aşmıştı hiç korkma rahat ol eğer kimyasalsa bile şuan yaşadığın mutluluğu paylaştığın gibi hüzünüde paylaşırsın esinle sadece ailelerinize keseyi görmeden haber verme bence ❤