Melaaa ilk zamanlar vajinal önermiyorlar doktorum bana ilişkiyi bile yasakladı.
Bende adetim geçtikten 2 gün sonra test yaptım 8 çıktı doktorum kimyasal olabilir takip edeceğiz attığı dedi. Pazartesi tekrar yaptığımızda 40 olmuştu geç döllenme olabilir dedi cuma tekrar test vermemi istedi. Artış iyi bir şekilde devam ederse sağlıklı gebelik oluyor. İyi haberler alırız inşallah 🙏🏻