Nurten2610 sanki beni anlatmissin canim 18 haftaligim doctor kiz diyor ama cevremdekiler hala erkek diyip tuturuyor neymiw tatli aweriyormuwum,gogus ucum erkekdeki gibi renk almiw,hic bulanti kusma yawamamiwim , Ogleki erik gorunce elime bile alamiyorum.
Ilk gebeligim benimde duwukle sonuclandi Allah nasip ederse bu ilk bebegim olacak tabi cok heyecanliyim ama insan hayal kirikligina ugruyor ne biz tarafda nede erkek tarafda erkek bebek yon artk qina geldi her ultrasona gdnce acaba doctormu yalniw goruyor diye kafami karwtryorlar dogmadan bilemezsinler felan varya pskolojim bozuldu artk
Saglikla gelsin bahti guzel olsunda bawka istedigim bi wey yok🙏