Aynı durumu yaşayan vardır illaki. Gebeliğimin 20. Haftasındayim ve kollarımın bacaklarımn kasları o kadar çok kötü ağrı yapıyor ki resmen bilmem kaç gecedir uyku uyuyamıyorum. Ne yapsam geçmiyor. Doktorum magnezyum eksikliği var dedi onun dediği gıdaları tüketiyorum ek olarak suda eriyen magnezyum yazdı ama yine geçmiyor. Piskolojim bozuldu artık uyku düşmanım olmuş gibi 😮💨 siz bu durumda ne yaptınız ?