acemianneee_31 İlk 3 ay bebekler için hala anne karnı sayılır. Sizin kokunuzu ister, sizin kucağınıza uyumak ister, emerek uyumak ister. Benim size tavsiyem, bol bol kokunuzda uyutun. Eğer bir işiniz varsa yatırdığınız yere sizin kokunuzun sindiği bir kıyafetinizi koyabilirsiniz. (Yattığı yere tehlikeye sokmayacak şekilde serebilirsiniz). Kucağa alışır diye korkmayın, bebekler ilk 3 ay zaten alışkanlık kazanmazlar. Öyle bir huyları yoktur. 4.ayda uyku gerilemesi yaşıyorlar, yani bir bebek değil, bir yetişkin gibi uyumayı öğreniyorlar. 4.aydan sonra belli bir rutin oluşuyor yavaş yavaş. Size en en en büyük tavsiyem ise bebeğinize bir şeyi öğretmek için çok fazla kendinizi zorlamayın. Bu sizi de bebeğinizi de yorar. Ne kadar onun huyuna giderseniz (özellikle uyku gerilemesi, atak dönemlerinde) süreciniz o kadar kolay geçecektir. Birde uyumasını sağlamak için sallamayı kesinlikle uygulamamanızı öneririm.