Sedaagltrn Merhabalar bugün nst içim doktora gittim ve sancılarım göründüğü içim alttan muayene etti ebe çok fazla canımı yaktı sonrasında bi baktım ki kan tekrar gittim ve nişan gelmesi dedi 39 -4 haftalık hamileyim başına gelen var mı yada bildiği olan