Alpisinannesii canım şimdi bana kalsa bekle derim . Çünkü benim de ilk doğumda önce suyum geldi hemde iki litreye yakın kalanı da doğum esnasında geldi baya çok geliyor su . Açılma ve sancı olmayınca 20 saat boyunca bekledim hastanede ve çok rahatsız ediciydi . Su geldikten sonra 12 saate kadar bekleniyor hatta kontrol edilerek 24 saate kadar bile beklenebiliyor diye biliyorum. Ama bebekte kalp atışlarında sıkıntı olabilir . Risk alma git. Ama uzun süre bekletebilirler hastanede bunu bilerek git 15 saat sonunda sancı açılma olmayınca suni sancı verdiler 5 saate yakın onu çektim doğurdum 20 saat boyunca doğum bekledim