Htcerdogn öncelikle geçmiş olsun, korkutmayın kendinizi ama ihmal de etmeyin. Eşinizi randevu almasını beklemeyin. En azından aile hekimine gidin . Koku demek enfeksiyon demek. Islak bölge iyileşmesi saman alır. Ama antibiyotik kullanmaya devam etmeniz gerekir gibi duruyor. Bir şekilde gösterin doktora. Doktora gidene kadar da duru su ile temizliğinizi yapıp kurulamayı ihmal etmeyin.