40+2 de gelen mucizemmn 💞🤲🏻
Cuma Sabahı doğum yaptım arkadaşlar
İstediğim ve beklenen gibi normal doğum oldu. ilk olduğu için pekte pozitif geçmedi başkaları korkup etkilenmesin diye anlatmıyorum ama sormak istediğiniz herhangi bir soru olursa elimden
Geldiğince cevaplarım 🥰😊