Papatya000 kaç haftaliksiniz. Ben 13+1 im dün doktora gittim benimde belime ve karnıma siddetli ağrılar giriyor. Kanama olmadığı surece sıkıntı yok dedi. Az evvel forumda da okudum. Uzun sürmeyen bıçak saplanması gibi ağrılar normal karşılanıyor. Ama ağrı uzun sürüyor, dinlenince geçmiyor ve derin nefes alarak yonetilmiyorsa doktora gidilmeli