Ozgekaraoglu hayırlı olsun 🙏🏻20. günde düşmeye başlamıştı. 35. gün kontrole gittiğimde rahim içinde bir tanesinin daha iyileşmemiş olduğunu söylemişti. bazıları da kaynamıştı ama ipleri düşmemişti hatta ben görüyordum ve korkmuştum acaba dikişler mi açıldı diye, onları da doktor temizlemişti.