Merhabalar , bebeğim iki hafta önden gidiyormuş. Normal doğumun riske girdi. Şuan aslında 37 haftaligim ama doktorum haftaya doğuma alırız dedi. Suni sancıyla😔 açılmak olmazsa sezeryana alırız dedi. Bebek kilo alımını yavaşlayacak bı yöntem bilen varmı biraz gec kaldık sanki ama . Oğlum 39 da 4 kilo doğmuştu. Bu sefer 39uda goremicez