Gizemozge92 30+4 aman hiç geçmiyor 66 gün kaldı diyor 10 ekimde doğurmak istiyorum normal bide siparişle benimki gelcek 😀😀😀
Beyhanertekin Sehrbnon122 senin ki ikiz ya anca o kadar olur heralde 🥰 daha geç olmaz hemen kavuşursun yavrularına ❤️ 😃
bir_pasa_annesi Beyhanertekin bizim 77 günümüz kaldı şu an 27+4 üz sezaryen olacağı için 77 yoksa uygulama 87 gösteriyor
06nurrrr Sehrbnon122 hiç korkma zaten ben bütün kız kardeşlerime dua ediyorm duam da seninle rabbim herşeyi gönlünce versin♥️ sağ salim ikizinlerini kucağına alırsın inşallah 💜
Beyhanertekin benguuusk ben ilk oğlumu normal yaptım çok şükür bu da öyle gözüküyor simdilik kilosunu da tam bilmiyorum kontrolüm yakın 🤭🥰