Papatya000 Kızlar 12 den beri sancılanıyorum kasıklarda bişey yok karnım ve belim ağrıyor kontrolede pazartesi gitmiştim tekrardan gitmelimiyim ? İncir yeniltim acaba onu karnımı ağrıytı diyorum ama
twinmama2 Papatya000 tuvalet sancısı da olabilir ama Haftanız büyük eğer sancı devam ediyorsa riske atmayın gidin Benimde bu aralar oluyor usutmekten tuvalete gidince geçiyor genelde ama 35 haftaliksiniz gelmek istiyor olabilirler
Asillll twinmama2 bizde nasipse cumartesi günü 35 haftalık oluyoruz böyle kasiklarima aniden bir agri giriyor terlemeye başlıyorum tuvalete gidiyorum geçiyor gibi oluyor sebebi ne acaba çok merak ediyorum 26 Ağustos Doğum olucak bakalım 🥰
twinmama2 Asillll ayy masallah çok az kalmis sağlıkla gelsinler inşallah Valla ben kendimden örnek veriyorum çoğunlukla üşütmekten oluyor benim ama siz bi doktorunuza sorun eğer sancı ağrı vs devam ederse