Anneler merhaba
Özel hastaneden doğum ücretini geri almak mümkünmüş SGK’nın ödediği anlaşma payı ardından hastadan talep edilen ücret gerçekleri yansıtmıyor ise hasta Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezine başvurarak konunun araştırılmasını talep edip, Hastanenin yüksek bir fiyatı verdiği saptarsa doğum ücreti hastaya iade ediliyormuş.bu konuda detaylı bilgi sahibi olan var mı ? Ve başvuru yaparak doğum ücretini geri alan var mı ?