Bende ikiz gebeyim ama ilk hamileliğimdenn hatırlıyorum zaman ilerledikçe hareket çoğalır bukadar stres yapmayın lütfen sizi sürekli görüyorum çok kafanıza takıyosunuz yazık günah yapmayın herşeyi oluruna bırakın Biraz daha sakin olun bedeninizi dinleyin vücudunuza göre hareket edin eminim sağlıkla bol kahkahalı alacaksınız kucağınıza🙏🏻 Unutmayın önce sakinlik sonra sabır sonra dua🙏🏻