Caglaasya olabilir tabiki bebeğin ne zaman geleceğini bilemiyoruz ama tavsiyem öyle bir şey hissettiğinizde doktora gitmek. yani sancınız geldiğinde veya suyunuz geldiğinde hemen doğmuyor bebek. Güzelce duşunuzu alıp hastaneye gidebilirsiniz, sezaryene acil olarak alınırsınız. Benim ilk doğumun sancılarla ve suyumun gelmesiyle başladı bebeğim kanala inmeyince de sezaryene alındım.