Oznur077 hayir sürekli ağrı kesici yaptıkları için bi ağrı hissetmedim sadece ilk yürürken biraz acı hissettim o kadar ama acıyor diye yürümeyi bırakmadım zamanla geçti bol bol yürüdüm umarim çok güzel geçer hiç korkmayın ben de çok korkuyordum ilk doğumum ama inanın korkulacak hiçbir şey yokmuş zaten bebeğimi görünce ne ağrı ne başka bir şey zorlamadı beni🥰