Karakollu34 37+3 hamileyim ama 15 dk bir affedersiniz sürekli küçük abdestim geliyor hissi oluyor gisitorum çoğu zaman Gelmiyor bile
elifuslu1002 Karakollu34 bende 32+1 1 haftadır bende de var çocuk rahme baskı yaptığı için oluyor idrar geldiğinden sanki çok tutmuşum gibi yanma gibi bisey oluyor gidiyorum yok
Birkuzucukbeklerken Karakollu34 bebeğin doğumu yaklaştıkça aşağı doğru inmeye başlar bu da idrar kesesine baskı yapmasına neden olur canım gayet normal bı durum bende 37+4 deyim aynı durumdayım seninle benim bebiş kanala girmiş
Asyabuse Canım o haftaları daha henüz yaşamadığım için bir şey diyemeyeceğim sadece şunu söyleyebilirim sık idrara çıkıp yapamamanla beraber yanma şikayetin varsa sistit olmuş olabilirsin. Yanma yoksa büyük ihtimalle bebiş baskı yapıyordur normaldir 🌸