Havva34 benim son bir hafta yoğun şekilde yalancı sancılarım oluyordu doğum sancısı belden başlar kasiklara vurur diyorlar ya bende belime hiç ağrı girmedi yalancı sancı zannettim ilk başta 4 saat evde sancı çektim eşimin ısrarıyla hastaneye gittik bebeğin başı gözüküyor doğum başlamış dediler ben şok 😂😂😂😂