Bu gece özellikle sürekli karnım kasıldı bacaktan vajinama böyle ani ağrı kramp tarzı bir şey girdi dayanamadım acile gittim sancı çok az çıktı ama önemli değilmiş alttan muayene yapıldı açıklık yok dendi enfeksiyona karşı toz ilaç verdiler suyumda fazla erken doğumdan korkuyorum normal mi bu haftalarda bu şikayetler