İyi geceler kızlar 30 haftamdayım kasılmalarım var nst ye bağladı doktor sancım yüksek çıktı her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yaptı doktor. Ama ben acı falan bi sancı hissetmiyorum böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ağla ağla öldüm sabahtan beri hastanede erken doğurmak istemiyorum 🥹 yaşayan varsa yardımcı olabilir mi 🥹🥹