Asdfgsedaasdfg Merhaba sizlere bişey danışıcam 10 haftalık hamileyim karnımda ve karın altımda ağrım var bu noemal mi ? 2 günde bie progestan iğne ve duphaston kullanıyorun
enesayazmoom Asdfgsedaasdfg benim adet donemlerim de ara ara oluyor. Haftanız çok erken rahminiz ve karnınız büyüyor ağrılar bu sebeple olabilir kanamanız olmadığı sürece ağrılar normal karşılanıyor gebelikte