Kafi merhaba yerleşme kanamam 6+5 7+2 gibi oldu ve pembe baya peçeteye dolu geldi doktorum 1 hafta önceden yerleşme kanaman olursa korkma sakın pembe kahverengimsi olur ama kırmızı olursa koşa koşa gel dedi 9 haftalıkken kanamam oldu ve hemen iğne vurdular 🙏🏻 İnşallah yerleşmedir ama bana doktorum kırmızı herzaman kötüdür dedi