Banada 16. Haftada kıza benziyor dendi 20. Haftada ayrintiliya qirdim kız dedi. Sonraki haftalarda doktora deqisir mı bakalım cinsiyetine dedim göstermiyor dedi 30 hafta biticek 20. Hafta ayrintilida bı gösterdi bı daha yok göstermiyor. Bnde korkuyorum deqisir die herşeyi aldım pembeli pembeli ayrintilinin yanılma payı war mı acaba