aleynakpnrr kahvesever__ gitmedim çünkü sancım hiç yok 1.5-2 cm yakın açılmam var doktoruma söyledim sancım gelince gidicem inşallah. Bişey olmaz dimi zaten bebek hareketlerini takip ediyorum
aleynakpnrr kahvesever__ tık yok 😂 39+3 oldum ama hiçbir şeyim yok gayet iyi devam ediyor her şey sanki dogurmicakmisim gibi shahhaha
Fatma-d Ozgekaraoglu Benimde dün geldi nişanım gece sancinlandım 4. Buçuk civarı 5 cm açıkla yatış yapıldı 10.22 de 9 cm açıkla dogrdm🤚