İlk 20 hafta her şeyden tiksinmiştim. Su bile kokuyordu siz düşünün. Bir yudum bile su içsem anında geri çıkarttığım için klozetin başında su içiyordum. Birkaç yudum su dışında bir şey tüketemiyordum. 12 kilo verdim bu süreçte, sürekli hastanelik oldum hatta bir süre hastanede yattım. Ben de hiç geçmeyecek sanmıştım fakat sonra ufak ufak geçti. Suya taze zencefil atarak içmeye başladım, havuç ve salatalık yemeye başladım. Şu an 37 haftalığız ve kebap bile yiyorum 😂 sadece son haftalarda koku hassasiyeti ve bulantılar geri gelebiliyormuş. Çamaşır deterjanı ve yumuşatıcı kötü kokuyor şu an ama kusmuyorum her seferinde çok şükür. O günler geçmeyecek sanıyor insan ama geçiyormuş. Bana da geçecek derlerdi de hee heee derdim 😂