Alpisinannesii Kızlar 38+4 haftalığım sancı çıkıyor ama açılma hiç yok böyle olup sonrasında normal doğuranınız var mı ne yapmam gerekir çok korkuyorum 😥
Minikmucizem199 Alpisinannesii ben öyleydim 42 haftaya kadar bekledik ne açılma vardı nede sancı sonra Altan fitil birde suni sancı verildi
MuberraK Alpisinannesii pilates topunda zıplayın ve sıcak duş alın sıcak suda oturun bu ikisi çok faydalı ve hızlandırıcı
kelebek_17 Alpisinannesii bool hareket. pilates topu ve squat süper etki etmişti bende. yerinizden her kalktığınızda bir kaç kez eğilip kalkın squat yapın.