Samta Yumurtlamadan itibaren 6 gündür lekelenmem var koyu kahverengi. Kist falan yok hormonlarım normal. Neden olabilir her ay nerdeyse kanamam oluyor. 1 senedir bebek deniyoruz olmuyor 😢
XxxOzgexxx Samta merhaba, adet gecikmesinden sonra ara ara bendede olmuştu. Ufak sancılarda giriyordu bazen. 8.haftada ilk kez doktora gitmiştim. O zaman sorduğumda, bebek tutunmaya çalıştığı için olur demişti😊