Kızımın hareketlerini hissetmiyorum karnim sertlesirdi oda bugün olmadı gittim doktora baktık nst girdim orda vişne suyu içince hareketlendi hersey normal çıktı hatta akşam 4 kadar neden bekledim diye fırça attı doktor bana nys dve geldim 1.5 saatte hareket etmezse gel yine dedi eve geldik hala hareket yok bana kafayı yedirecek bugün bebisim gereksiz yere gitmektente çekiniyorum ne yapayım sizce normalde çok hareketli degil ama bu kadarda hareketsiz kalmazdi