Asyao Kızlar bebeğim dün de az önce de sarı kustu doktor normal demişti ama ben şimdi de kusunca endişelendim 11 günlük bebeğim normal mi acaba sap sarı kusması
Dark Asyao doktor normal demiş endişe etmeyin. Muhtemelen üşütmus bebeğiniz. Ne ile besliyorsunuz? Anne sütü ise fazla geliyordur mama ise midesine iyi gelmiyor olabilir başka bakmak lazım
benimmdunyamm Asyao benim bebeğimde sarı kusuyor beni emince sarı kusuyor mama yiyince beyaz aşırı bir kusmasi yok ama kusunca sarı kusuyor şuan bizim sutumuz sarı o yüzden sarı kusuyor