Rhmky Arkadaşlar gebeliğimin 33 üncü haftasındayım ve karnımda kalp atışı gibi ritmik bir atim oluyo sürekli aynısını yaşayan var mı
Elif81 Rhmky bende de var özellikle yatınca ve yorulup oturunca oluyor Sanki hıçkırıyor gibi geldi bana ama emin olamadım
Umay11 Bebeğim hıçkırığı deniyor genelde 32. Haftadan sonra nefes egzersizlerine başlıyor ve hıçkırık oluşuyor haftan arttıkça sıklığıda artar telaş etme ama 😊😊